Tecnologia vestible

Per començar Elements d'entrada Programació CircuitPython   Recursos CITCEA
Elements no electrònics Elements de sortida Programació Arduino
Projectes Elements de control Dades pràctiques   Inici

Aplicació de la tecnologia vestible a la dansa

El passat 10 de juliol es va defensar el treball final de grau aplicació de la tecnologia vestible a la dansa.

El resultat final del projecte és un tutú d'estil romàntic que porta unes tires de LED entre dues de les seves capes. A la cintura del tutú s'hi han situat un microcontrolador Adafruit Flora, una bateria i un sensor de nou graus de llibertat (acceleració, camp magnètic i giroscopi). Els LED (216 en total) fan seqüències de llums de color en funció dels moviments de la ballarina.

Tutú

No és el primer projecte de tecnologia vestible que fem a l'ETSEIB però els que havíem fet fins ara eren més modestos i fets per estudiants de segon curs. En aquest cas, però, era un treball de final de grau, que implica un nombre més elevat d'hores de dedicació.

Tires de LED

Amb l'Olga, l'autora del projecte, hem pogut aprendre molt sobre l'aplicació de la tecnologia vestible sobre peces grans i que seran vestides per persones que es mouen. Si ara tornéssim a començar hi hauria moltes coses que faríem de manera diferent.

En aquest web, les fotografies marcades amb [AF] són del web d'Adafruit, les marcades amb [SF] del web d'Sparkfun i les marcades amb [AU] del web d'Arduino.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra d'Oriol Boix està llicenciada sota una llicència no importada Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0.